Odkryj wraz ze mną przykłady loterii fantowych, które połączyły marketing i dobroczynność, a społecznościom przyniosły setki tysięcy dochodu na cele dobroczynne.
Codziennie 1 milion Polaków kupuje losy. Rocznie wydają na ten cel 700 milionów złotych. Korzystne zmiany w przepisach dają możliwość stworzenia dodatkowego i trwałego źródła finansowania. Aktualnie zasady organizacji gier losowych są podobne do obowiązujących w Irlandii i Wielkiej Brytanii. Tam aż 30% loterii zasila organizacje pożytku publicznego.
Spotkania z cyklu #LoteriaBezTajemnic przeznaczone są głównie dla marketerów. W tej edycji zapraszam także:
Zapraszamy także przedstawicieli marketingu / przedsiębiorców, którzy dzięki współpracy ze społecznościami mogą zyskać sprzymierzeńców swojego biznesu.
Wojciech Koczorowski - prezes Playprint Polska, założyciel Grzegrzółka&Ko oraz Fundacji Instytut Loterii Dobroczynnych. Od 1999 roku zajmuje się grami losowymi. Współpracował min. z brytyjską Izbą Loterii i jej sekretarzem Peterem Johnsem.
Z tego nagrania dowiesz się:
Ponadto wskażę Ci źródła wiedzy - czyli przepisy dotyczące loterii fantowej:
Zajmuję się loteriami od 1999 roku. Wspierane przeze mnie loterie odbywały w całym kraju, lokalnie, na małych festynach i w trakcie wielkich dzialań marketingowych. Nadchodzące lato sprzyja takim akcjom. Sądzę, ze dzięki mojemu doświadczeniu mogę pomóc, szczególnie w rzeczywistości dotkniętej skutkami COVID19.
To wydarzenie odbyło się 26 maja 2021 roku. Zobacz nagranie: