Organizacja loterii promocyjnej konsumenckiej

[box]

Playprint organizuje loterie promocyjne B2C!

Loteria promocyjna (loteria paragonowa) jest organizowana przede wszystkim dla konsumentów. Nasze loterie promocyjne znajdziesz na opakowaniach znanych marek. Od 2004 roku spełniamy oczekiwania największych detalistów: centrów i galerii handlowych, sieci handlowych fmcg i diy. Organizujemy dla nich setki loterii promocyjnych takich jak: Kasa Romana Amino, WielKA Loteria Lotos Paliwa, Podkręć Talent Kubusia, Wielka BricoZdrapka Dekoral, Ile kupujesz Tyle zyskujesz OBI. Chcesz poznać więcej przykładów: interesujące loterie promocyjne znajdziesz na najbliższej stacji paliw lub twoim ulubionym markecie. Kliknij tutaj aby zobaczyć przykłady loterii promocyjnych.

Poznaj zakres obsługi loterii promocyjnej przez Playprint:

  • opracowanie koncepcji i mechanizmu loterii (np. eZdrapka)
  • opracowanie komunikacji (sms, internet, media społecznościowe, pos, tv, radio)
  • stworzenie regulaminu loterii
  • opracowanie koncepcji kreatywnej loterii
  • opracowanie strategii reklamowej loterii
  • uzyskanie zezwolenia na organizację / urządzanie loterii
  • zbieranie danych osobowych i administracja zbiorami danych
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem loterii
  • rejestrowanie paragonów, rejestrowanie opakowań, przyjmowanie zgłoszeń udziału
  • przeprowadzenie losowań z udziałem (pod nadzorem) osoby posiadającej świadectwo zawodowe wydane przez Ministra Finansów
  • przeprowadzenie losowania nagród za pomocą urządzenia do gry (komputer, kiosk, automat do gry) zarejestrowanego w urzędzie celnym
  • sporządzenie dokumentacji z przebiegu loterii
  • zakup i wydanie nagród
  • rozliczenie podatkowe
  • obsługa uczestnika promocji
  • raportowanie
  • zobacz nagrania video z losowania nagród

Przydatne linki dotyczące organizacji loterii promocyjnych

 

 

loteria promocyjna organizacja

Dekoral Wygraj w twoim kolorzeCoca Cola Przedłuż swoje wakacje

[/box]

Produkty powiązane z usługą:

 

Jedna myśl nt. „Organizacja loterii promocyjnej konsumenckiej

  1. Pingback: Kup GRAPCIA odbierz bilet! | Playprint Polska

Możliwość komentowania jest wyłączona.