Organizacja konkursów konsumenckich

[box]

Playprint organizuje konkursy konsumenckie.

Konkurs, w odróżnieniu od organizacji loterii promocyjnej lub audioteksowej, jest pozbawiony losowości. Uczestnicy konkursu otrzymują zadanie, a zwycięzcy konkursu wybierani są na podstawie oceny pracy konkursowej. Playprint organizuje konkursy konsumenckie. Kluczem do atrakcyjnego konkursu jest …

ciekawe zadanie konkursowe

Subiektywnej ocenie podlegają zadania konkursowe polegające na stworzeniu pracy plastycznej, wymyśleniu hasła reklamowego lub innej twórczości klientów. Obiektywne kryteria oceny to: czas wykonania zadania, ilość zebranych kuponów lub inne mierzalne efekty pracy konsumenta.

Czy masz już pomysł na swój wyjątkowy konkurs, za którym tęsknią klienci, akcję bez zbędnych barier wejścia, z mechanizmem skoncentrowanym na zakupie produktu lub usługi? My go mamy! Wykorzystamy dostępne rozwiązania: zdrapki, SMS, strony www czy aplikacje multimedialne. Opracujemy koncept, stworzymy regulamin, zaprojektujemy bazy danych, kody dostępu, wydrukujemy, zoptymalizujemy Twój budżet. Damy Gwarancje Wygranej.

Poznaj zakres obsługi loterii promocyjnej przez Playprint:

  • koncepcja kreatywna konkursu
  • strategia reklamowa konkursu (sms, internet, media społecznościowe, pos, tv, radio)
  • stworzenie regulaminu konkursu
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu
  • wyłonienie zwycięzców konkursu
  • sporządzenie dokumentacji z przebiegu konkursu
  • zakup i wydanie nagród
  • rozliczenie podatkowe
  • obsługa uczestnika promocji
  • raportowanie
  • zbieranie danych osobowych i administracja zbiorami danych, 
  • publikacja wyników

 

Zapraszamy do obejrzenia naszego portfolio promocji konsumenckich.

Drożdże BabuniKonkurs SIBA 3

[/box]

Produkty powiązane z usługą:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.