Playprint organizuje eventy promocyjne!
Sen typ akcji promocyjnych darzymy szczególnie dużą sympatią, bo osobiście spotykamy się z Twoimi klientami! Są to wydarzenia najbardziej wymagające pod każdym względem. Zawsze wzbudzają ogromne emocje niezależnie od tego czy przeznaczone są dla konsumentów, kontrahentów lub przedstawicieli handlowych. Zobacz przykłady wykorzystania loterii w organizacji wydarzeń promocyjnych:
- targi handlowe b2b oraz b2c,
- promocja w centrum handlowym
- otwarcie marketu
- rocznice („urodziny”) punktów handlowych
- losowanie nagród podczas wydarzeń sportowych (biegi, turnieje, mecze)
- konferencje i spotkania handlowe
- nagrania programów telewizyjnych
Sięgnij po rozwiązania, które zapewnią zwiększenie oglądalności, zwiększenie frekwencji klientów, wzrost wartości koszyka zakupów lub powrót klienta do punktu handlowego:
- Co 10te zakupy gratis!
- Koło Fortuny ze zdrapką
- Koło Fortuny tradycyjne
- eZdrapka (zobacz video eZdrapka w centrum handlowym)
- eBingo i bingo tradycyjne
- KulkoTotek
- Familiada
- i inne indywidualnie opracowane mechanizmy promocyjne
- Właśnie takie loterie promocyjne są proste i emocjonujące. Sprawdź to!