Kioski Multimedialne

W dobie ultraszybkiego internetu i telewizorów płaskich jak kartka papieru coraz mniej jest miejsca dla klasycznej prostoty wielkich loterii. Klienci żyją szybko i potrzebują szybkich, prostych korzyści. Kioski multimedialne doskonale odpowiadają tym potrzebom i dają więcej udogodnień organizatorom.

Poniższa lista przedstawia zaledwie wybrane korzyści ze stosowania kiosków multimedialnych:
– pozyskiwanie danych osobowych;
– zbieranie danych o aktywności uczestników (częstotliwość zakupu, rodzaj zakupu)
– przystosowanie wyglądu do konwencji promocji (urodziny, fashiondays, święta, targi ekologicznej żywności)
– instalowanie dowolnych aplikacji i mechanizmów (konkurs, loteria, eZdrapka)
– podłączenie dowolnego sprzętu (drukarki, skanery, kamery, światła, dymy, ekrany zewnętrzne, nagłośnienie)
– połączenie wielu kiosków w jedną sieć (np. jednoczesna gra uczestników, jednoczesna gra z wielu miejsc w Polsce)
– logowanie do aplikacji kiosków przez profile społecznościowe klientów

Przy okazji Kiosków Multimedialnych warto wspomnieć o urządzeniach do losowania oraz urządzeniach do gry losowej. Sprawdź przepisy ustawy o grach losowych wspominają o potrzebie certyfikowania oraz rejestracji urządzenia.