eZdrapka ® Przyjemność wygrywania!

Rozrywka, która wspiera sprzedaż!

eZdrapka dostarcza ekscytującą rozrywkę dla uczestników Twoich promocji w multimedialnej formie. Umożliwia natychmiastowe nagradzanie:

  • Za paragon dla klientów sklepów tradycyjnych
  • Za zamówienie lub transakcje w sklepach internetowych
  • Za punkty dla uczestników programów lojalnościowych
  • Za lajki, publikacje, komentarze, pozostawienie danych
  • Na próbę … aby zaintrygować

eZdrapka: nagradzamy natychmiast

eZdrapka umożliwia natychmiastowy odczyt wygranej na ekranie telefonu, tabletu, komputera lub kiosku multimedialnego bez pobierania aplikacji. Nagradzanie nigdy nie było tak proste i błyskawiczne.

eZdrapka: rosnące zapotrzebowanie

Połączyliśmy kilka faktów, które decydują o sukcesie eZdrapki:

  • Wzrost znaczenia działań wspierających sprzedaż

W 2014 roku wartość nagród oferowanych w loteriach promocyjnych i audiotekstowych wzrosła o 38% i wyniosła aż 168.000.000 złotych.

  • Wzrost popularności rozrywek związanych z grami losowymi – w 2014 roku Polacy wydali ponad MILIARD złotych na zakup zdrapek.
  • Wzrost dostępu do sieci internet: 80% użytkowników korzysta z mobilnego internetu, a 90% gospodarstw domowych ma stały dostęp do sieci.
  • Potrzeba alternatywy dla zgłoszeń przez SMS: przeciętny uczestnik promocji wysyła średnio 1-2 zgłoszeń za pomocą SMS Premium. Barierą jest koszt zgłoszenia oraz przepisy umożliwiające wykorzystanie sms do komunikacji marketingowej.

eZdrapka: wypróbuj zanim zamówisz (kliknij)

ezdrapka_playprint_loteria

 

eZdrapka: skuteczność potwierdzona

Dotychczasowe wdrożenia potwierdzają skuteczność w przestrzeni promocji konsumenckich oraz b2b:

  • Przy półce bezpośrednio po dokonaniu zakupu
  • W handlu nowoczesnym
  • W sklepach tradycyjnych
  • W platformach handlowych w e-commerce
  • W systemach handlowych i lojalnościowych CRM, ERP
  • W akcjach mailingowych
  • W platformach społecznościowych: FACEBOOK, INSTAGRAM, GOOGLE+.
  • W aplikacjach

Opinia: „Nareszcie otrzymałem rozwiązanie, które odpowiada potrzebom działu marketingu. Natychmiastowe, mierzalne, optymalne kosztowo, bezpieczne, a przede wszystkim ekscytujące.”

eZdrapka: wdrażaj, analizuj, optymalizuj

Stosując eZdrapkę zmierzysz skuteczność Twoich promocji, przedstawicieli handlowych, kanałów komunikacji i sprzedaży. Sprawdź prostotę implementacji i użytkowania:

  • Łatwe połączenie nowymi lub istniejącymi mechanizmach wsparcia sprzedaży (strony internetowe,
  • Definiowanie parametrów eZdrapek: pula nagród, harmonogram, ilość poziomów nagród, logowanie przez FB, G+, autorespondery, gra na próbę, i inne.
  • Monitorowanie przebiegu promocji i bieżące zarządzanie parametrami akcji.

eZdrapka: technologia, marketing, doświadczenie

eZdrapka została opracowana przez zespół irlandzkich ekspertów. Projekt został zaprojektowany na podstawie doświadczeń uczestników oraz organizatorów gier losowych zebranych podczas 45 lat działalności Playprint na rynku globalnym. Już pierwsze wdrożenia w 2015 roku pokazały ogromny potencjał. Rozwój platformy informatyczej oraz markeginowej eZdrapki jest priorytetem naszej firmy.

 

Reprezentujesz firmę, agencję reklamową? Dowiedz się więcej. Poznaj
zasady współpracy. Sprawdź testową eZdrapkę. Odbierz case study
zawierające doświadczenia 3 wdrożeń eZdrapki.

Adres email (wymagane)

Nazwa firmy (wymagane)

Jestem zainteresowany eZdrapką ® Przyjemność Odkrywania.