Organizacja programów motywacyjnych B2B

 

Organizacja programów motywacyjnych B2B

W programie motywacyjnym oraz programie lojalnościowym B2B dla sprzedawców, przedstawicieli handlowych i fachowców korzystamy głównie z osiągnięć naszych irlandzkich inwestorów.

Dotychczasowe wdrożenia programów motywacyjnych Bingo2B©, Gratyfikatora© oraz Bonifikatora© potwierdzają skuteczność naszych działań B2B. Słupki sprzedaży ruszyły w górę…

GRATYFIKATOR osiągnął 104% planowanej akcji kredytowej. Uczestnicy programu względem nieuczestniczących odznaczali się większą dynamiką sprzedaży nawet o 30%. Program swoją atrakcyjnością sprawił, że aż 93,7% uczestników było aktywnych w realizacji postawionych celów.

Sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i fachowcy

sięgają po nagrody w programach motywacyjnych B2B. W 2008 roku w celu zwiększenia sprzedaży banku AIG uruchomiliśmy pierwszą promocję motywacyjną Bingo2B. Przewidywaliśmy sukces, ale i tak otworzyliśmy szeroko oczy ze zdziwienia, widząc zaangażowanie sprzedawców dzięki zastosowaniu programu motywacyjnego Playprint.

Kluczowym czynnikiem motywującym do zwiększonej sprzedaży okazały się emocje wygrywania oraz proste zasady programu motywacyjnego. Od 2014 roku wszystkie nasze lojalnościowe akcje dla sprzedawców mają całkowicie elektroniczne środowisko komunikacji i nagradzania: telefon, email, stronę www, karty bankowe.

Dotychczas nasze programy motywacyjne i lojalnościowe B2B zostały wdrożone 32 razy w branżach: kredytowej, narzędziowej, inwestycyjnej, elektronicznej, chemicznej.

Typy programów motywacyjnych

Zanim powstała moda na „grywalizację (gamification)” nasze programy motywacyjne pobudzały uczestników intrygującymi scenariuszami. W portfolio posiadamy sprawdzone platformy programów, które dostarczamy w formie SaaS (Software as a Service):

  • programy motywacyjne liniowe (przykład Wypłatomat© pieniężny)
  • programy motywacyjne progowe (przykład Gratyfikator© pieniężny lub Bonifikator© rzeczowy multipartnerski)
  • programy motywacyjne grywalizacyjne (przykład Bingo2B© pieniężny)

Cechy dobrego programu motywacyjnego

Cechy naszych programów motywacyjnych dla B2B:

  • proste zasady i uczciwa rywalizacja,
  • szybkość przepływu informacji,
  • mechanizmy odróżniające od konkurencji,
  • oszczędności: proste podatki (zryczałtowany podatek 10% od nagród – bez pitów)

Zakres obsługi programu lojalnościowego i motywacyjnego B2B przez Playprint:

  • opracowanie zasad program lojalnościowego
  • analiza danych sprzedażowych i dobór odpowiednich narzędzi motywowania
  • ustalenie optymalnego sposobu opodatkowania wygranych
  • uzyskanie niezbędnych zezwoleń (np. loteria promocyjna)
  • rejestracja i zabezpieczenie zbiorów danych osobowych uczestników
  • uruchomienie strony internetowej, kont uczestników
  • uruchomienie narzędzi komunikacyjnych (sms, email) zintegrowanych przez CRM
  • uruchomienie i obsługa platformy do zamawiania nagród
  • uruchomienie i obsługa okresowych aktywizacji (np. eZdrapka)
  • obsługa wydania nagród (przelewy, przesyłki)
  • rozliczenie podatkowe wypłaconych nagród
  • raportowanie

Planujesz lub posiadasz program motywacyjny lub lojalnościowy? Chcemy Ci zaproponować rozwiązania, które zdobędą serca uczestników. Jakie są Twoje potrzeby – napisz teraz!

Nazwa firmy (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Twój Email (wymagane)

Temat

Wiadomość

Playprint organizuje programy motywacyjne B2B – poznaj programy motywacyjne powiązane z usługą:

  • „Upoluj Okazję i wygraj wyjazd na SAFARI”
    „Upoluj Okazję i wygraj wyjazd na SAFARI”

    Polowanie w sieci Media Expert! Zrób zakupy za dowolną kwotę, zarejestruj paragon i ustrzel jedną z pięciu wycieczek na Safari!...

    Czytaj...
  • 10 Urodziny Parku Handlowego Matarnia
    10 Urodziny Parku Handlowego Matarnia

    10 Urodziny Parku Handlowego Matarnia Loteria urodzinowa gdańskiego Parku Handlowego Matarnia, w której do wygrania było mieszkanie! Podczas trzech losowań...

    Czytaj...
  • 1000 nagród do odkrycia
    1000 nagród do odkrycia

    1 października startuje loteria „1000 nagród do odkrycia” w CH Tulipan w Łodzi. Wystarczy zrobić zakupy za min. 50 zł...

    Czytaj...
  • 18 Urodziny Dekoral
    18 Urodziny Dekoral

    Z okazji 18 urodzin marki Dekoral zorganizowaliśmy loterię promocyjną. Każdy, kto odwiedzi targi Bricomarche w Poznaniu lub Kielcach i dokona...

    Czytaj...