Kioski po godzinach

…to zbiór pomysłów jak przyciągnąć lub zatrzymać klientów centrum handlowym, na stanowisku targowym, w sklepie.

Przedstawiamy kilka przykładów:

  • BITWA MORSKA – „pojedynek” klientów zwiedzających CH. Kioski ustawione w różnych miejscach centrum umożliwiają jednoczesną grę pary klientów. Wystarczy dotknąć ekranu. (ps. zamiast statków można zagrać w kółko i krzyżyk lub inne popularne gry planszowe).
  • SPORT TO ZDROWIE – podaj swój wiek, wagę i poziom sportowy, a kiosk sam dopasuje trening tylko dla Ciebie! Aplikacja umożliwiająca zaplanowanie treningu dla każdego klienta Centrum. Wygenerowany automatycznie program ćwiczeń, zostanie wysłany na podany adres e-mail.
  • SZYBKI KONKURS URODZINOWY – Przebijaj baloniki! Baw się, odstresuj i trenuj! Aplikacja występuje w połączeniu z konkursem urodzinowym Galerii Handlowej. Kiosk udostępniany na kilka dni przed eventem, umożliwia grę w przebijanie baloników na czas. Klienci bawią się i jednocześnie trenują… a w dzień Urodzin za najlepsze czasy wygrywają nagrody!
  • ODBIERZ RABAT – najemca chce nagrodzić swoich klientów rabatem: zachęca klienta do zeskanowania kuponu w ogólnodostępnym kiosku. Uczestnik od razu dowiaduje się, że wygrał, wpisuje numer telefonu komórkowego i otrzymuje e-voucher rabatowy (wydruk lub sms). Wraca do najemcy i realizuje kolejne zakupy.  Numer telefonu zostaje w bazie do powiadomień o kolejnych akcjach rabatowych…

kioski multimedialne    kioski multimedialne loteria    kioski multimedialne loteria

Zadaj pytanie jeżeli interesują Cię szczegóły naszej propozycji Kiosków Multimedialnych po godzinach

 

Nazwa firmy (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Twój Email (wymagane)

Temat

Wiadomość