Zawodowcy w konkursach i loteriach

Zawodowcy w konkursach i loteriach

Agencja promocyjna proponuje firmie organizację konkursu lub loterii. Następnie agencja poświęca dużo swojego wysiłku i uwagi klienta na „ochronę” przed zawodowymi graczami. Czy zawodowcy są aż tak ważni? Według nas są! Przeczytaj…

Organizatorzy konkursów i loterii panikują

Autorzy artykułów o zawodowcach wzniecają niepokój. Próbują wykreować mafijny świat zawodowców: ogromnych pieniędzy przeznaczonych na smsy, nielegalnego handlu samochodami i innymi trofeami, palet towaru kupowanego na potrzeby promocji, hakerskiego oprogramowania do łamania formularzy. A przecież to są po prostu bardzo przedsiębiorczy KLIENCI – uczestnicy loterii promocyjnych, konkursów i sprzedaży premiowych – właśnie KLIENCI! Kupują – nie zawsze w celu osobistej konsumpcji ale z pewnością zwiększają sprzedaż towaru… czytaj całość: loteria i zawodowi gracze