Miesięcznik Galerie „Loterie pod lupą”

 

W styczniowym wydaniu (01.2014) można zapoznać się z podsumowaniem 42. loterii zorganizowanych przez Playprint.

W artykule „Loterie pod lupą” znajdą Państwo subiektywną ocenę kluczowych zagadnień akcji realizowanych na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy w sieciach i centrach handlowych.

Analizujemy budowę puli nagród (nagrody wartościowe czy drobne ale liczne), stosowane mechanizmy (kioski, smsy, zdrapki czy kupony), sens urządzania wielkich finałów, potrzebę współpracy z agencją.

Uzupełnieniem opracowania jest porównawcze CASE STUDY dwóch akcji: pierwszej z wykorzystaniem kiosków multimedialnych, a drugie ze zdrapką ale o wyjątkowej, uwielbianej przez klientów mechanice.

Publikacja powstała w oparciu o opinie menadżerów, raporty instytucji zajmujących się loteriami, badania satysfakcji klientów. Dziękujemy wszystkim, którzy wzbogacili nas swoją wiedzą i doświadczeniem.

Zapraszamy do lektury miesięcznika GALERIE (numer styczeń 2014). Zapoznaj się z treścią artykułu w formie pliku pdf.

loteria artykuł playprint

Loterie pod lupą.